سه‌شنبه, 30 آبان 1396 |English

منشور اخلاقی چاپ...


ارزشهای شرکت توزیع برق استان
 

 

1. تامين رضايتمندي مشتركين از طريق ارائه برق مطمئن

2. ارائه خدمات با كيفيت بالا از طريق نظارت دقيق و مستمر بر پروژه ها

3. توجه به اخلاق و شئونات اسلامي و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع

4. حصول اطمينان از كيفيت برق تحويلي به مشتركين

5. شفافيت و صداقت در پاسخگويي به مشتريان

6.شفافیت و صداقت در پاسخگويي و احساس مسئوليت در قبال شكايات و خاموشي ها و قطع برق

7.تامین كالا وتجهيزات برقي استاندارد وبا كيفيت بالا

8.حفظ اطلاعات مالی و شناسنامه ای  و هویت متقاضیان و مشترکین

9.مکانیزه نمودن فعالیت ها به منظور پاسخگویی حداکثری به خواسته های مشترکین

10.خدمت رساني بي وفقه، روان، سهل، موثر و متواضعانه به كاركنان و ارباب رجوع

11.گردش شفاف اطلاعات، پاسخ گويي مسئولانه، تعامل سازنده با ارباب رجوع و ارتقاي سطح اعتماد عمومي آنان

12.اعتلاي سلامت كاري، رعايت عدالت و هم افزايي در تعامل با نقش آفرينان

13.اعتقاد به هم افزايي، كارگروهي و همگرايي

14.وفاداري به اصول ايمني، بهداشتي، حفظ محيط زيست، صرفه جويي و تقدم كيفيت بر كميت

15.تمركززدايي و اصلاح و بهينه سازي ساختار

 


گزارش
آمار کلی
آمار کل بازدید 1037054
پربیننده ترین روز 20/09/1392
آمار پر بيننده ترين روز 4307
بازديد امروز 531
بازديد ديروز 759

DOURAN Portal V3.9.8.8

V3.9.8.8