سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از انتشار بیش از هزار و 869 خبر شرکت توزیع برق مازندران در شبکه های اجتماعی در سال 1401 خبر داد .
سید حسین مهدوی فر اظهار داشت:درراستای سیاستهای شرکت مبنی براطلاع رسانی دقیق و بموقع ،عناوین برنامه ای دفتر روابط عمومی در حوزه رسانه و اطلاع رسانی تشریح شد .
وی ضمن تشریح اهداف عملیاتی دفتر روابط عمومی گفت : این اهداف شامل تولید خبر ، تولید محتوا، انتشار و رسانه ملی می باشد .
مهدوی فر با بیان اینکه در سال 1401 تولید اخبار کوتاه و مشروح در این شرکت با محوریت انتشار در سایت ها ، پایگاههای خبر و فضای مجازی 801 خبر بوده اظهار داشت : عملکرد دفتر روابط عمومی شرکت در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی ، طراحی های گرافیکی و کلیپ های تصویری ، اینفو گراف، ویدئو کامنت و ... 1139 مورد ، در حوزه انتشار اخبار و محتوا در سایت ، اینترانت ، پایگاهها و شبکه های اجتماعی 2380 مورد و در بحث رسانه ملی و حضور مدیران و معاونین ارشد سازمان در صدا و سیما 27 مورد بوده است .
سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران خاطر نشان کرد : نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت از امور مهم اخلاق مطلوب اداری می باشد که مسیر کار در سازمان می بایست از طریق برنامه ریزی مشخص شود ، زیرا ما در سازمانی خدمت می کنیم که با نیاز اصلی مردم سر و کار دارد، آب و برق ضرورت زندگی مردم است و باید تلاش کنیم خدمتگذار خوبی برای آنها باشیم .