تسویه بدهی مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
 

شرح خدمت :

مشترکین می توانند درخواست تسویه بدهی انشعاب خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند.

Description :

customers can apply for debt settlement of their electricity branches in absentia

متوسط زمان ارائه خدمت :
آنی
واحد پاسخگو :
معاونت مشترکین -  دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو :
01133407313
نحوه ارائه خدمت :
مدارک لازم :
  • شناسه قبض محل مصرف
سوالات متداول

1- برای دریافت این خدمت به چه صورت اقدام کنیم؟

مراجعه به اپلیکیشن برق من - سایت شرکت توزیع -دفاتر پیشخوان - مرکز پاسخگویی تلفنی 1521و ...

2- چگونه بدهی انشعاب برق خویش را پرداخت نمایم؟

از طریق درگاههای متصل به سامانه اپلیکیشن برق من و ساپا و 1521

3- برای دسترسی به این خدمت چه اطلاعاتی نیاز است؟

شناسه قبض، بدنه کنتور یا شماره تلفن همراه

4- شناسه قبض انشعاب برق خویش را چطور می توانم دریافت کنم؟

شماره بدنه کنتور برق خویش را در اپلیکیشن برق من وارد نموده تا شناسه قبض انشعاب برق را مشاهده نماید و همینطور در سایت شرکت توزیع

5- مدت زمان دریافت این خدمت چقدر است ؟

آنی


اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
وضعيت تاهل : 
متاهل مجرد
سن : 
تحصيلات : 
شغل : 

آیا از فرآیند درخواست تغییر تعرفه به صورت الکترونیکی رضایت داید؟

ارسال



6.1.5.0
گروه دورانV6.1.5.0